keluargaku keluarga BESAR

alhamdulillah..
pagi ahad yang damai..
matahari belum keluar lagi..
usai solat subuh berjemaah bersama k.maziah roomate tersayang..
(ekk...saidah,,,tak ngaji lagi ni...!!)

hari ini nak guna "saya"
ana=saya..mempunyai makna yang sama..

KELUARGA BESAR SAYA

saya anak sulung
da sorang adik perempuan
tapi ada 4 orang adik lelaki..
hero2 belaka

MySpace

tapi saban tahun keluarga saya semakin membesar,
rasanya sejak saya tingkatan 2,
sekarang ada kakak, abang,adik yang ramai..
alhamdulillah,
umat ISLAM itu bersaudara...
usrah mengikat kami dengan ukhuwwah islamiyyah,
tak seibu juga tak sebapa,
tapi kami adik beradik...

sahabat-sahabat seperjuangan,
bagaikan adik beradik,
perjuangan kita perjuangan yang sama
perjuangan kita perjuangan agama
perjuangan kita mengharap redhaNYA..
walaupun kita bukan insan sempurna
kita lemah lagi hina,
namun,
kita mahu kita Indah dimataNya

"Wahai orang-orang yang beriman..mahukah Aku tunjukkan suatu perdagangan yang dapat menyelamatkan kamu dari azab yang pedih?
iaitu kamu beriman kepada Allah dan RasulNya dan berjihad di jalan Allah dengan harta dan jiwamu. itulah yang labih baik bagi kamu jika kamu mengetahuinya" AS-SOFF ayat 10 & 11

JOM USRAH..MAHUKAH KAMU MENJADI ADIK-BERADIK SAYA???
MySpace

Ulasan