Thursday, March 31, 2011

bukan MEROKOK je KITA TAK NAK, CINTA JUGA. ha, kenape????? ngee. T_T: part 1

best kan ada orang sayang?


contoh : , ada orang tanya dah makan ubat ke?

dan lain - lain contoh ^^...


PAKEJ CINTA:


puan normaliza :


menarik dengan pakej ini. seperti pakej handphone, ada line, ada guna top up.
pakej cinta 1: keluar berdua seminggu sekali, makan sama2, call hari2.
palej cinta 2: + kena bagi bukti kita bercinta: fuhh...
pakej cinta 3: sila buat sendiri...


pakej cinta apa yang kita mahu?
sebelum bercinta, mari sama2 buat pakej cinta masing-masing.


pakej cinta dia tuan punya blog: (ada la.....)


ITU APA?:


love is an emotion of strong affection and personal attachment (http://en.wikipedia.org/wiki/Love).


LEVEL CINTA :

  • cinta tahap tinggi
  • cinta tahap rendah.
cinta tahap tinggi:

doa nabi muhammad s.a.w:
ya allah, aku memohon cintamu, 
cinta orang yang mencintaimu,
dan amal yang akan menyampaikanku kepada cintamu.

SWEET kan? 

ustaz amal kata: "orang yang tidak CINTA kepada ALLAH, tidak boleh MENCINTAI KITA. "..contoh : perintah Allah pun dia boleh langgar , apatah lagi .....fikir-fikirkan....



ADAKAH KITA SUKA DIA TERUS KITA KENA KATA YA????????


to be continued..........









2 comments:

Azliani Ismail said...

assalamualaikum..
lamo menyepi saie..
samo la ore pun tgh cari diri sndiri..ecece

p/s: mncul2 trus psal cinta nie..hehe

saie said...

az...meme..baru lepas dgr frum sal cinta.huk huk..menyepi,,,uzalah la kiro.takdop. graf mnurun hampir stahun. p skg try recover ni. doakan deh!