Sunday, April 17, 2011

kebelakangan ini

jumaat habis test. dan malam tu jugak overnight rumah kawan esoknya baru balik kolej balik. dan semalam, keluar dengan kawan-kawan. air terjun tapi tak mandi pun. main air dengan tangan je, lupa bawa stokin lebih. bakar ayam je. hu. tapi takpe, keluar dengan kawan.
memang Allah bagi rasa sangat BEST! alhamdulillah. 






kami ada sesi main belon. besar panjang pun main belon lagi. tapi SPECIAL. semua orang dapat 1 belon. 1 kertas. pastu, letak tulis kat kertas kecil , ape sifat dalaman dia. masuk kertas dalam belon. TIUP. dah siap semua ...


maka kami tukar-tukar belon. dan teka sifat sape yang ditulis kat ketas dalam belon tadi. hihi. err...ramai dari mereka yang sensitif. hu. oo..dia tuan punya blog rasa...boleh lagi kenal dengan kawan kita la. MENARIK, MENARIK. 


adik AM dapat meneka dengan TEPATNYA, dia si tuan punya blog. 
:TEGAS, HYPER & SUKA ISOLATE DIRI....
that's me. hu. that's me. memang ramai kena sabar dgn dia tuan punya blog ni!


oh, kami ada QUIZ.


banyak jugak kumpulan den tak boleh jawab. lupa SIRAH lupa SEJARAH.
sape yang membebaskan BILAL bin RABAH?
laungan AZAN tu hasil dari MIMPI siapa?
ape tarikh yang exact kejatuhan negara islam?
ape tarikh exact kejatuhan kerajaan mesir?
siapa presiden palestin sekarang?
perang ape perang terakhir RASULULLAH?
dan lain lain lagi.
hu. lupa.
revise balik eh, revise balik saie!


BEST, kami tukar-tukar HADIAH.
dia tuan PUNYA blog dapat BUKU MEMALI. credits to ayong.


sape dapat hadia dia tuan punya blog dapat DENYUT KASIH MEDIK. best kan2?




p/s..... sangat takut untuk cakap: AKU SAYANG KAMU KERANA ALLAH, takut TAK BUAT.  tapi I'LL TRY^^.


yeke selama ni kawan dengan member sebab ALLAH?
dia buat SALAH ADA TEGUR?
dia buat betul ADA IKUT?
ALLAHU RABBI.


p/s: rasa taK TENANG: kena buat SCAN HATI SCAN IBADAH SCAN CAKAP SCAN BUAT nih!
p/s: yang tak best dekat air terjun adalah pemandangan merekan yang mandi. hu. TUNDUK KAN PANDANGAN EH!!!!

No comments: