Jalan-jalan Johor

bismillahi walhamdulillah

semasa saya berpraktikal selama 8 bulan di johor, saya berkesempatan berjalan-jalan di sana.

untuk kali ini saya akan kenalkan tempat makan yang best =). sekarang puasa ye , nanti dah lepas raya boleh pergi.

RESTORAN AGUS, TAMAN UNIVERSITI

dengar khabarnya ada cawagan lain lagi tempat ni, tapi saya pergi sini je, sebab senior saya belanja.

boleh tahan lah makanan dia, setimpal dengan harga.

boleh tengok juga link lain : http://saji.my/place/restoran-agustaman-universiti-johor/.

RESTORAN SAYAM 1, STULANG

ini banyak kali saya dan rakan-rakan pergi. makan ramai-ramai. pemiliknya berasal dari kelat. yang paling best dekat kedai ini adalah servis dia cepat sangat. tak payah tunggu lama.

yang famous dekat sini adalah menu ala-ala thiland dan yang bersangku paut dengan makanan laut.

stulang ni dekat lah dengan the zone.

dan restoran ni dekat dengan surau. nak solat pun senang.



Ulasan