orang seni

bismillahi walhamdulillah

mai kata saya orang seni.
sebab saya suka lukis, design, conteng dan tulis.
saya suka baca novel.
saya suka doodle2 , sampai mai kasik hadiah satu drawing book -tq mai-
saya suka tulis jugak-bila ada mood-

orang seni sangat tu tak la kot.


either saya akan express pa saya nak @ saya fikir. mcm hlovate gtao tu.

saya suka benda comel. dan saya suka komen poster/ banner yang tak cantik.

dah Allah bagi benda yang kita ada kelebihan kena wat kebaikan ye x???

banyak benda boleh buat tapi tak terbuat, buat benda yang tak payah buat tu banyak.

orang seni ke? entah. yang pasti memang ade aliran seni dalam diri-flash and blood-heh.

seni tak seni, batasyan syariat still kena jaga. seni suara, seni lakon layar, seni lukis, seni fotografi dan semua senian2 yang sewaktu dengannya.

apape nak buat tengok hukum hakam, bukan disekat tapi untuk kebaikan. saya tumpang bangga dengan orang seni yang berhijrah (terkesan dengan lagu aku yang berdosa yang di compose sham kamikaze).

native deen, outlandish, samy yusuf, even mat luthfi ade seni masing2.

even mungkin anda orang seni senanye. haha.

dah TUHAN bagi kelebihan, acu guna ke arah ISLAM saidah.

tengok nayzak. tengok spread salam tu, tengok owh so muslim tu.

faham dak? tak faham ke? ramdomness is my style. sorry.

salam ramadhan 4. allahu robbi, moga ramadhan ini ramadhan yang terbaek. amiin.

may Allah ease everything, my up and down.

take care u all.

my name is saie n someone tell me i'am seni.

bakat bukan buat simpan wat pekasam oi.~

Ulasan

Unknown berkata…
Nayzak, Spread salam dan Oh so muslim tu apa?
saie berkata…
akhi iqbal: nayzak= pelukis kartun islam. boleh ke linknye disini http://nayzak.deviantart.com/.
spread salam dan owh so muslim pun katun2 juga. saya suka katun2 and the very best thing it is all islamiic.
Muzze berkata…
may Allah bless and luv them (Nayzak, Spread salam, owh so muslim) abudantly!!.... bakat seni diorang di guna untuk spread the message of islam! =)